Send
Avbryt
Close
Ta kontakt i dag!
Image

Tripletex regnskapssystem - best med Revisorkollegiet

Tripletex er et komplett webbasert økonomisystem med prosjekt og timeføring. Kombinert med en regnskapsfører har du alt du trenger i ett system.
 

Systemet består av mange ulike moduler, og du kan selv velge de du trenger. Alle modulene er sømløst integrert med hverandre, og på denne måten passer Tripletex til alle - fra de små til de store firmaene.

Se nyheter om Tripletex  her.
 

Se listen over oppgaver du gjennomfører lettere med Tripletex:
 

Regnskap

  • Enkel bilagsføring
  • Rapporter oppdateres automatisk
  • Elektronisk innsending til Altinn
  • Avdelingsregnskap
 

Faktura

  • Direkte betaling i systemet
  • Automatiske purringer
  • Abonnementsfakturering
  • Se når kunden har åpnet fakturaen
 

Lønn

  • Ansatte registrerer selv timer
  • Lønnsutbetaling direkte fra Tripletex
  • Timelønn eller månedslønn
  • Automatisk beregning av skatt/feriepenger
 

Prosjekt

  • Full kontroll på timeforbruket
  • Ressursplanlegging
  • Budsjett og personaloversikt
  • Påløpte timer/gjenstående timer
 

Bruk skjemaet for å ta en prat om regnskap og økonomi. Vi kontakter deg så fort vi kan.




Nytt i Tripletex - oktober 2018​
Faktura og regnskap

  • Fakturatolk på leverandørfaktura - første versjon
  • Bankavstemming, nå med både Eika, DNB og Sparebank 1
  • Mulighet for salg av prosjektfaktura enkeltvis med Aprila fakturasalg

Lønn og reiseregning
  • 1881-oppslag som henter sted, kjørerute og bompengeinformasjon
  • Forenklet lønnskjøring, med f.eks. kun fastlønn, reiseregninger eller ansattutlegg
  • Lansert ny oversiktsside for reiseregninger og ansattutlegg

Prosjekt og timeføring
  • Lagerkorreksjoner kan nå gjøres direkte fra produktdetaljer
  • Leveransested er lagt til på oppdragsbekreftelser


App

  • Tilgang til «Min lønn»
  • Pålogging med fingeravtrykk eller pinkode

API
  • Støtte for å sende inn betalte fakturaer, hente oversikt over utestående på fakturaer, samt kreditere fakturaer
  • Produksjonssatt testmiljø for integrasjonspartnere
  • Flere forbedringer og bug-fikser

Generelt
  • Økt antall servere i produksjon for bedre kapasitet og brukeropplevelse
  • Levert flere sikkerhetsforbedringer

Dette jobber vi med nå
  • Utenlandsbetaling
  • Direkte bankintegrasjon
  • Vi arbeider løpende med å forbedre søkeopplevelsen i Tripletex




Hva har vi gjort i 2016 og planene for 2017

Tripletex

Vi legger stor vekt på å være fremtidsrettet. I 2016 har vi jobbet mye med å utvikle og forbedre Tripletex for å tilrettelegge for fremtidens regnskapssystem. Denne omfattende oppgaven avsluttes i disse dager, og vi er stolte av å kunne levere en løsning som skalerer bra på alle skjermflater, og som er klar til å ta i bruk ny teknologi. Den nye løsningen gjør også at vi er godt forberedt til å levere ny funksjonalitet raskt ut til markedet. I tillegg har vi levert mange nyheter i systemet - noen store og noe små. Under finner dere et knippe av det vi har lansert, og mye av dette danner også grunnlaget for det vi skal få til i tiden som kommer.

  • Vår Kundeside - gir deg oversikt over ditt kundeforhold i Tripletex
  • Mulighet for å gjøre tilleggsbestillinger direkte i systemet
  • “Drag and drop” per ordrelinje i en ordre
  • Du kan kommentere på bilag
  • Informasjon direkte fra Brønnøysund - gir deg blant annet konkursstatus på kunder
  • Vi har gjort det mulig:
    • å lukke regnskapsperioder i et nytt år uten at forrige år er avsluttet
    • å legge inn regnskapstall for perioder før åpningsbalansen
    • å fordele fastlønn på prosjekter som fremkommer på lønnsutbetalingen
  • Ny skattemelding for mva
  • Tolldeklarasjonsskjema
  • Nye mva-koder og tilrettelegging for SAF-T (standardrapportering til Altinn)
  • Betatesting av nytt design
  • Forenklet og utvidet funksjon for vedlegg på faktura
  • Første del av REST API
  • Mindre forbedringer og feilrettinger
  • Historisk balanse - mulighet for å registrere historiske regnskapstall
  • Resultatkontoer nullstilles automatisk ved inngangen til nytt regnskapsår
  • Bedre støtte for disagio
  • Forenkling av notatmodulen og innført bedre støtte for dokumentmaler


Selv om vi er fornøyd med alt vi har gjort i 2016, så fortsetter vi å legge stor vekt på arbeidet med å utvikle løsningen videre.

I tråd med vår visjon om at Tripletex skal være fremtidsrettet, intuitivt og enkelt, satser vi på mobile opplevelser og brukervennlighet. I tillegg er integrasjoner mot samarbeidspartnere og kunder en viktig del av vår strategi fremover.

På kort sikt tenker vi å levere:
  • Nytt design (komplett)
  • Forbedret brukeropplevelse
  • Vipps Faktura
  • eFaktura
     
Vi kommer også til å jobbe med mindre og kjente forbedringer som er ønsket av kunder og regnskapsfører i løsningen, for eksempel å laste inn skattekort på 30 minutter, import av ansatte, fast forfallsdato på faktura, legge til flere brukerrettigheter og mye mer.

I løpet av 2017 jobber vi også med:
  • Utviklingen av en egen Tripletex App
  • Utenlandsremittering
  • Utvide REST API-et med de viktigste eksport- og importfunksjonene for kunder og integrasjonspartnere
  • Utvide innholdet i "vår kundeside" for å gi bedre oversikt for bedriften og gi flere muligheter til å styre kundeforholdet med Tripletex automatisk. 
W:
H: